maandag 6 januari 2014

De service in het weekend :-( - Deel 2

Na een tijdje toch weer klachten.... in het weekend!!
Toch maar weer even bellen. Je betaald immers voor de service en de tablet zit nog in de garantie...

Heb u een Tagnummer van de Dell?
Nee..  :-( ik heb een tablet. Kunt u niet via het ordernummer mij een tagnummer geven?
Na uiteindelijk wat aandringen wilde ze dit wel doen (klant is toch koning? of...)..

U komt niet in aanmerking voor deze service in het weekend. U kunt terugbellen op werkdagen ...enfin u kent dat wel...
Hoezo!!
Beste mevrouw ik heb een premium Phone Support with Rapid (!) collect and Return in het contract staan.
Oh dan kan het wel ....

Maar ik kan u niet helpen want degene die u met dit probleem verder kan helpen is op dit moment niet bereikbaar...
U zult toch echt op werkdagen even terug moeten bellen...

(What the F......  ik heb toch niet voor niets deze service aangekocht om direct goed geholpen te kunnen worden... is dit zo'n kat in de zak..??)


Enfin ik heb in ieder geval een tagnummer....



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen