dinsdag 18 maart 2014

Protocol - Deel 6

Geen bericht van Dell..... duurt en duurt .... wanneer komt de Tablet terug ... wat is er aan de hand...?

Maar weer eens bellen...

Wat is uw Tagnummer .....? Nummer gegeven..... tja het duurt wat langer dan normaal maar we wachten op een onderdeel....

Waarom nemen jullie dan niet ff contact op met ons of mailen een berichtje zodat we weten waar we aan toe zijn...?
Tja dat weet ik ook net ... had wel moeten gebeuren.... en wanneer het onderdeel aankomt bij ons is ook onbekend....

Kunt u ondertussen geen andere Tablet regelen? Als een reparatie nameijk een redelijke termijn overschrijdt dan moet de verkopende partij óf een vervangend apparaat regelen óf het apparaat omruilen voor een nieuwe....

Dat gaat niet lukken meneer!
Hij zit nu in de reparatielijn en dat is bij ons een exern bedrijf wat we inhuren en dan is dat de lijn waar we inzitten en dan kunnen we er niet van afwijken. Dat is het protocol.

Dus als het apparaat (wat ik niet hoop) weer kapot gaat dan moet ik het niet ter reparatie aanbieden want dan zit het in dat protocol..... dan moet ik dus contact opnemen en vragen of het apparaat ingeruild kan worden voor een deugdelijke Tablet.....

Zooooo moest ik het niet zien......... maar daar kwam het wel op neer....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen