vrijdag 14 maart 2014

Rapid collect and return ? - Deel 5

Weer gebeld en gebeld...... naar Dell.
Aangegeven dat ik de vorige keer contact hebt gehad met iemand van de Technische Dienst.... die is nu niet bereikbaar.......
Je hebt graag als klant één contactpersoon waar je alles mee bespreekt .. toch!

Uiteindelijk iemand anders aan de lijn gekregen die "alles" zou gaan regelen en oplossen - dat is erg fijn!
Zelfs een mailadres gekregen waar ik me mijn vragen terecht kon.

Vertelt dat het vertrouwen in deze Tablet wel erg op de proef gesteld werd en ook in de afhandeling van het e.a.

Rapid collect and return


Dell stelt zich coöperatief op als het gaat om het ophalen en laten repareren binnen de garantietermijn.... dat je als consument steeds ± 15 dagen je apparaat kwijt bent..... Tja....
In het consumentenrecht staat dat de verkopende partij een apparaat dat het niet doet mag gaan repareren, maar wel binnen een redelijke termijn..
Ik heb echter wel andere verwachtingen van een "Rapid collect en Return" garantie.

Apparaat is inmiddels weer bij ons opgehaald en nu maar weer afwachten.....

En als er wat was mocht ik gerust mailen :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen