zondag 16 maart 2014

Weer problemen ...... "verzoek tot omruilen" - Deel 7

Nadat er op vrijdag gebeld was en er nog op onderdelen gewacht moest worden waarvan de leverdatum onbekend was kregen direct na het weekend een belletje dat de tablet gerepareerd was.
??
Fijn dat blijkbaar in het weekend alle onderdelen plotseling geleverd zijn én dat er iemand in het weekend bezig is geweest om onze tablet te maken!
Ach ja het is een 24/7 economie..


Op de woensdag kregen we de Tablet binnen van Dell.
Wat schets onze verbazing?
Het scherm doet het ... hoera!!

....... de rest niet ... het toetsenbord doet helemaal niets....  alls geprobeerd... niets...



Aan de stroom gezet ... ja hij doet iets... dan maar opladen en weer loskoppelen... na een korte tijd.... weer niets...
gebeld ..... gemaild....

We hebben er geen vertrouwen meer in en willen graag een andere Tablet.. vanaf eind vorig jaar al problemen en vanaf de kerstvakantie al geen bruikbare Tablet meer!!
Ik wil graag de Tablet i.o.o. omruilen voor een apparaat dat meer bedrijfszeker is.

Antwoord van Dell medewerker .. "Ik ga er niet over. Ik zal een verzoek tot omruilen doen".

We begrepen al dat het niet werkt om om de protocollen heen te gaan en moeten leidzaam afwachten tot het hogere echelon een uitspraak heeft gedaan....

Na een paar dagen kwam het volgende bericht:
"Ik heb zojuist een antwoord gekregen van de l2 gekregen maar ik krijg helaas geen goedkeuring om dit systeem om te ruilen, we hebben inderdaad meerdere keren
Het moederbord vervangen maar we zien dat er bij dit systeem ook een powerboard in zit wat weldegelijk de oorzaak kan zijn.".

Heb excuus gekregen en het dringende verzoek om toch nog maar eens de Tablet op te sturen ter reparatie.......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen