woensdag 11 juni 2014

Handtekening zetten komt overeen met juiste levering? - Deel 11


Mailtje onvangen van Support..

We willen het dossier graag sluiten (ja ik ook wel)....
U heeft getekend voor ontvangst bij UPS en dus hebben wij aan onze verplichting voldaan!

Neeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!
Het verkeerde onderdeel is wederom opgestuurd en niet de kabel!

"Wij gaan het dossier sluiten, van UPS hebben wij een bevestinging van levering ontvangen dus ....."

Inmiddels een nieuw contactpersoon van de technische dienst aan de lijn gehad die het goede onderdeel zal gaan toesturen maandag a.s.
En die persoon zal ook het nieuwe wifi conact probleem in de gaten houden

Het was echter niet mogelijk om:

  • een rechtstreeks nummer te krijgen voor direct contact met hem.
  • wel een emailadres waar ik met een vraag terecht kan maar er wordt niet per mail op gereageerd.
  • De stekker kn niet in een envelope verstuurd worden met de normale post zodat ik niet weer op UPS moet wachten.

Allemaal volgens "de regels van Dell"!

Enfin: het ligt niet aan het enthousiasme en de bereidwilligheid van de individuele medewerker :-)

Wordt vervolgt......

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen