woensdag 4 juni 2014

Oplaadstekker - 3 maal is scheepsrecht - Deel 10

Na levering van de Tablet meteen gemaild ...  help ik heb wel een tablet maar geen snoer met stekker ....... de contactpersoon waar ik alles mee moest regelen verwijst mij naar custom-care.

Opbellen met Custum-Care: die weet er geen raad mee en gaat met mijn contactpersoon in overleg.
Vervolgens wordt ik doorverwezen nar de technische dienst.

Na het verhaal dus voor de derde keer gedaan te hebben snappen zij dat ik alleen een snoer met aan de ene kant een normale stekker en aan de andere kant de driewegstekker (die in het blok moet) zie afbeelding:



Het overige zit wel in de zending bijgesloten - het usb kabeltje die in de computer moet met daaraan het blok.

Weer terug verwezen naar custom-care die het nummer van datgene wat opgestuurd moest worden door zou krijgen.

Nee dus... zij zouden wel even met de technische dienst bellen ...... weer in de wacht.... ja het komt in orde meneer we sturen hem meteen op (ruim 40 minuten aan de lijn geweest).
Voordat alles geregeld was waren we weer dagen verder.

Schets mijn verbazing: juist ... ik krijg alleen een insteek stekker toegezonden en niet datgene wat ik met de technische dienst besproken had!

Ik kan nu wel de tablet opladen maar die moet dan binnen zo ongeveer 25 cm van het stopcontact staan. Dat werkt natuurlijk niet als je eens direct aan de stroom met de tablet wil gaan werken!!!!!!

Weer gebeld met Dell weer e.a. uitgelegt en gemaild etc....... ja nu hadden ze het duidelijk ... wordt meteen opgestuurd en de oude zending kon gehouden worden....

UPS aan de deur .... meteen pakje geopend ben benieuwd........ :-(
Ik had het kunnen verwachten: Weer niet goed... Nu alles ontvangen wat ik al in huis had namelijk een usb kabeltje, een blok en een insteekstekker.

Kom op mensen!! Vriendelijkheid aan de telefoon is niet alles.
Goed luisteren naar de klant en accuraat werken is blijkbaar erg moeilijk,

Kan er niet iemand persoonlijk langskomen die verstand van zaken heeft en die beslissingen kan nemen en meteen e.a. kan bestellen of bij zich heeft.....

Als ik alle frustatie, bellen met Dell, in de wacht staan, steeds maar wachten op een zending of dat een zending opgehaald wordt bij elkaar op tel .... grrrrrrrrrrrrrr

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen