dinsdag 28 oktober 2014

Wederom problemen (deel 12)

Na in de vakantie de nieuwe Dell "Veneu 11 Pro"uitgeprobeerd te hebben staat de tablet nu weer stil aan de kantlijn.
Het systeem start niet meer op!



Mailtje gestuurd om het systeem om te ruilen met als antwoord dat de technische service hier over gaat.
Net meer dan een uur aan de lijn gezeten met de technische dienst.
Resultaat je wordt voor het blok gezet.
Omruiling kan überhaupt niet én zij hebben hier geen bevoegdheid toe - dat is het hoger management! Het systeem moet (!) worden opgestuurd met alle troubles van dien (UPS halen en brengen, 3 maal zelfde onderdeel moet kapot gaan voordat er omruiling kan plaatsvinden, je zit weer maanden zonder tablet etc etc..). Whooow wat slecht!!!
Service is m.i. echt slecht een afrader om hiermee in zee te gaan.
Je wordt aan het lijntje gehouden en van meedenken met de klant is geen sprake.
Vast gezet in protocollen ben ik benieuwd hoe lang dit weer gaat duren.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen